Direct inloggen
Heb je al een account? Klik dan op de onderstaande button om naar inlogscherm te gaan.
Aanvraag indienen
Advocaten of andere vertegenwoordigers kunnen direct online een procedure starten.
Handleiding
Om het gebruik van het platform zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een aantal belangrijke functionaliteiten voor u toegelicht.
Hulp nodig?
Stuur ons een e-mail of bel ons,
we helpen je graag verder.
Wat houdt het NAI-arbitrageplatform in?
Het NAI-arbitrageplatform biedt een veilige en efficiënte omgeving waarop partijen hun geschil kunnen oplossen.
De gebruikers van het platform hebben toegang tot een overzichtelijk dossier, dat op ieder moment van de dag en elke plek in de wereld toegankelijk is.
Gegevensbescherming is belangrijker dan ooit. Het NAI-arbitrageplatform voldoet aan de hoogste beveiligingsmaatregelen.
De overzichtpagina laat zien welke personen toegang hebben tot de site, welke stukken recent zijn geupload en wanneer de proceshandelingen moeten worden verricht.
De gebruikers hebben online toegang tot het volledige dossier
Het NAI-arbitrageplatform voldoet aan de hoogste beveiligingsmaatregelen
NAI-arbitrageplatform | Veelgestelde vragen
Wat is een authenticator app?
Een authenticator app is een app die wordt gebruikt voor extra beveiliging. Het biedt een tweede laag bescherming naast je wachtwoord. Hoe werkt het precies? Wanneer je probeert in te loggen op het platform, voer je je gebruikersnaam en wachtwoord i . Vervolgens vraagt de website of app om een code, die je ontvangt via de authenticator app op je smartphone. Deze code verandert elke 30 seconden, waardoor het heel moeilijk is voor iemand anders om toegang te krijgen tot je account, zelfs als ze je wachtwoord kennen. Populaire authenticator apps zijn onder andere Microsoft Authenticator en Google Authenticator.Deze apps zijn gratis te downloaden en eenvoudig in gebruik. In de handleiding van het platform wordt stap-voor-stap uitgelegd hoe je de authenticator app moet instellen.
Kan ik geen gebruik meer maken van e-mail?
Partijen kunnen nog steeds gebruik maken van e-mail. Het NAI-arbitrageplatform is ingericht op het gebruik van e-mail in combinatie met het uploaden van processtukken en beslissingen direct op het platform. Alle e-mailcorrespondentie van een zaak wordt automatisch opgeslagen door opnemen van het e-mailadres van de site. Processtukken en beslissingen moeten door de vertegenwoordigers en gebruikers worden geupload op het platform (dat gaat niet automatisch). Informatieuitwisseling via e-mail is een stuk minder veilig dan via het platform. Wij raden de gebruikers aan om ook op het account van hun e-mailadres in ieder geval twee-factor authenticatie in te stellen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
In de handleiding van het platformstaat stap-voor-stap uitgelegd hoe je je wachtwoord moet resetten.
Ik heb mijn telefoon met de authenticator app verloren of mijn code van de authenticator app werkt niet. Wat nu?
Het NAI secretariaat kan de twee-factor authenticatie van je account resetten. Dit maakt het mogelijk om een authenticator app opnieuw in te stellen (al dan niet op een andere telefoon) en nieuwe codes te genereren. Stuur ons een e-mail.
Hoe is het NAI-arbitrageplatform beveiligd?
Het NAI-arbitrageplatform draait op HighQ, een wereldwijd toonaangevende leverancier van beveiligde digitale oplossingen voor de advocatuur die gebruikt en vertrouwd wordt door meer dan 250 advocatenkantoren, waaronder enkele van de grootste ter wereld. Het systeem is ISO 27001 gecertificeerd en heeft een SOC2-rapport.
Alle bestanden worden bewaard in cloud-gebaseerde opslag in hoogbeveiligde faciliteiten met aparte back-upfaciliteiten op een andere locatie. Zowel de primaire als de back-upfaciliteiten bevinden zich in Duitsland. Alle gegevens worden versleuteld met encryptie van militaire kwaliteit en alle bestanden worden bij het uploaden gescand op malware en virussen.
Het systeem heeft talloze beveiligingssystemen: twee-factor authenticatie, een enkel versleuteld https toegangspunt, webapplicatie firewalls, inbraakdetectie, logbestand monitoring, anti-virus, code scanning technologieën, enz. De interface en instellingen zijn verder ontworpen om het risico te minimaliseren dat menselijke fouten de beveiliging of vertrouwelijkheid in gevaar brengen.
Het systeem wordt regelmatig gescand op kwetsbaarheden door HighQ. Daarnaast wordt het systeem regelmatig onderworpen aan penetratietests door derden.
Het platform heeft een uptime van 99,9% en geplande onderhoudsonderbrekingen worden zodanig gepland dat het ongemak voor gebruikers tot een minimum wordt beperkt.
HighQ houdt zich aan hoge vertrouwelijkheidsnormen en is contractueel gebonden aan geheimhouding tegenover. HighQ heeft geen toegang tot bestanden die naar het Platform zijn geüpload en kan de lijst van personen met toegang tot verschillende sites niet inzien of wijzigen zonder voorafgaande toestemming van het NAI.